Rychlá dieta. Jak na ni

Zhubněte za 3 dny 10 kilo a další podobné hlášky, které hlásají slogany nesmyslných doplňků stravy. Zapomeňte na ně, je to hloupost. Jaké jsou principy rychlé diety, kdo ji může držet a co je potřeba udělat po skončení.

Doba cvičení

Rychlá dieta

je vhodná pro všechny, které trápí pouze několik málo kilogramů a chtějí rychle zhubnout a zformovat tak svoji postavu, aby jim zase padly jejich oblíbené džíny nebo vypadali lépe v plavkách. Držet ji mohou i sportovci, kteří potřebují upravit váhu kvůli zápasu nebo kvůli závodům.

Rozhodně ji nedržte pokud potřebujete zhubnout více jak 5 kg. Hlavním důvodem je jojo efekt, který při vyšší redukci váhy s rychlou dietou jistojistě nastane, ať se po dietě kontrolujete sebelépe.

tip_boxHledáte rychlou dietu? Co takhle 5 denní proteinová dieta?
Přečíst si o 5 denní ketonové dietě.

Sporty na hubnutí

Jak na několikadenní rychlou dietu

Nedržte hladovky, nejezte pouze zeleninu nebo ovoce. Ketonová neboli proteinová dieta je nejúčinnější a zároveň nejrozumnější rychlá dieta. Funguje na principu takzvané Ketózy – ta je pro tělo přirozenou funkcí, ale to vaše ji možná dosud nepoznalo.

Ketóza nastává v době kdy tělo nemá dostatek sacharidů nezbývá mu nic jiného než sáhnout po vlastních zásobách (tucích) a k tomu získávat energii z bílkovin, na které je bohatá ketonová dieta a které podporují optimální ochranu svalů, takže hubnete tuk a ne svaly.

S ketonovou neboli proteinovou dietou můžete opravdu za 3 dny rychle zhubnout až několik kilogramů tuků bez hladovění. Jak dieta funguje?

Jak tomu pomoci

Rychlou dietu je dobré podpořit zvýšenou iniciativou ve formě sportování. Je jedno zda jde o dietu na 3 dny nebo o delší. Pomozte tělu spalovat tuky a kalorie tím, že si uděláte delší rychlou procházku, zajezdíte si na bruslích atd.

Čím delší čas se sportem strávíte, tím lépe, ale nezapomeňte, že jste tělu omezili příjem sacharidů – rychlé energie, takže se tělo možná rychleji unaví.

Dostatečně pijte

Znáte ty hlášky o důležitosti pitného režimu? Tak ty jsou skutečně pravdivé. Vypijte denně alespoň 1,5 litru tekutin. Jen pro zajímavost. Mezi tekutiny se počítá káva i čaj, ale vyhněte se slazeným nápojům. Pijete-li vodu nepijte ji ledově studenou, ale pokud možno vlažnou a najednou vypijte maximálně 2dl, více tělo nestačí zpracovat a pokud vypijete najednou například půllitru vody poběžíte brzy na WC kam bude přebytečná tekutina bez užitku vyloučena.

Pravidelnost

Jezte pravidelně několikrát za den. Choďte si brzy lehnout ať může organismus dostatečně regenerovat, což je u redukce váhy důležité.

Co dělat po dietě?

Ať už držíte rychlou dietu na 3 dny, 5denní nebo dlouhodobou musíte si zapamatovat, že po dietě přichází stav ohrožení a nejistoty. Vrátí se mi stará váha nebo si zachovám tu vysněnou. Chcete-li tu druhou možnost, a to určitě chcete, přečtěte si starší článek Návrat od ketonové diety k běžné stravě.

Leave a Reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *